Od Veste do Vestine


4.oktober.2016

Snovanje nove blagovne znamke ni mačji kašelj. Ne gre samo za kreacijo izdelka ali storitve in oblikovanje logotipa. Gre za vizijo in razvoj. Kako smo prišli do Vestine? Vrnili smo se na začetek, v stari Rim.

Ideja za Vestino je nastala na podlagi Veste, rimske boginje ognja in domačega ognjišča. Simboliziral jo je ogenj, ki je gorel v njenih templjih. Vesta je bila ena najbolj čaščenih božanstev v Rimu, boginja, ki je v domove ljudi prinašala luč in toplino – fizično in čustveno. Z imenom naše blagovne znamke ekoloških elektronskih in solarnih sveč želimo sporočiti, da so te skrbne, kakovostne, predane svojemu poslanstvu ter spoštljive do tradicije in okolja.

Vestina, tako kot Vesta, prinaša luč in toplino čustev. Njen plamen gori dlje kot običajne voščene sveče, s tem pa nam omogoča, da smo z gorenjem luči na grobovih naših bližnjih prisotni dalj časa. Vestina je boginja, ki s svojo toplino povezuje ljudi in generacije. Njen plamen, ki gori kot pravi, nas opominja na resnične vrednote življenja, kot so družina, prijateljstvo, zdravje, sreča in povezovanje.

Z njo smo posodobili primarno idejo gorenja pravega ognja z gorenjem elektronske sveče, nedavno pa ta koncept še nadgradili s solarno svečo, ki se vrača k naravi in deluje s pomočjo energije sonca.

Vestina je tako blagovna znamka z jasnim sporočilom in poslanstvom – prinašati toplino v naša srca, z obzirom do tradicije in okolja.